søndag den 24. marts 2013

Barnevognsræs - update

Update: den 12. April 2013
Jeg nåede præcis de 100 km inden måneden var omme. Men jeg røg desværre ned på 11. pladsen :/ Jeg har stadig problemer med mine knæ og har indtil videre, i April måned, kun gået 18,3 km og ligger pt. på en 35. plads. Men bare jeg får gået en lille smule, så er jeg glad.

Så er jeg ved at miste modet i barnevognsræset. Efter at have gået 90,5 km og 'kun' have 6,1 km op til næste på listen, synes jeg ikke at giiiide mere. Jeg har det meste af måneden ligget i top 5, men efter en uge med sne, blæst og et mistet regnslag til barnevognen, var det ikke lige gåture jeg tænkte på - og hvor er det bare skide svært at komme op på hesten igen :/
Tror jeg vil satse på at nå 100 km inden måneden slutter og prøve at blive i top 10 - et nyt mål :)

Det er altså også svært at pakke denne lækkerhed ned i sin flyverdragt, når jeg heller vil nyde synet af hende, når hun sidder og leger, og kommer tættere på nye færdigheder <3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar