onsdag den 6. februar 2013

Hønsestrik og hækleri

Update: den 12. April 2013
Den hvide trøje, som var den første strikkede trøje jeg prøvede at lave, har jeg bare været så glad for, og Linea har haft den på flere gange. Den hæklede kjole kan hun snart ikke være i mere, men det gør ikke så meget, vi nåede at bruge den en del gange.
Den hønsestrikkede trøje er færdig, den er dog stadig for stor til Linea. Jeg håber hun kan passe den til jul, da jeg synes den virker lidt julet. :)


For nogle uger siden, gik jeg i gang med at strikke en hvid trøje til Linea. Den er nu næsten færdig og der skal bare lige hæftes ender og hækles en kant i ærmegabene - Selvfølgelig det kedelige der er tilbage! :)

Nu har jeg så fået blod på tanden og er gået i gang med samme model igen, denne gang i nummeret større og i hønsestrik.
Mønstrene har jeg fundet på nettet og garnet er Drops Cotton Light og på rundpind nummer 4½.

I får også lige lidt ekstra billeder af en hæklet kjole jeg har lavet.


Dette var den første jeg lavede. Jeg valgte at lave den om,
hvilket jeg er rigtig glad for, da den blev endnu flottere.

Passer PERFEKT <3

Det ekstra stykke garn der sidder på trøjen, var til at lave
kraven om, hvis nu hun ikke kunne få hovedet igennem.
Det var dog ikke noget problem.

Den nye trøje i hønsestrik - Linea skulle gerne kunne være i den til jul.

Den kjole jeg har hæklet på i noget tid, fik jeg
endelig hæftet ender på og sat knapper i.
Igen det kedelige ;)

- Og den passede og PERFEKT <3

Linea hyggede i kravlegården bagefter.

Fjernsynet er stadig et hit ;) Hun er også bare blevet
så god til at sidde selv.

Hygge i skråstolen, mens mor og far laver mad.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar