torsdag den 31. maj 2012

Uge 21

Så stødte vi på endnu en torsdag.. Jeg synes godt nok tiden går hurtigt.. Kan slet ikke overskue at skulle lave ENDNU en tavle.. ;)

Denne uge har stået i vaskeriets tegn.. Vi havde tidligere købt en masse børnetøj billigt, men det var for drenget - og i lørdags hentede vi en masse børnetøj hos Kenni kusine, Heidi.. Det har så taget det meste af ugen, at få styr på.. Har haft to tørrestavtiver stående fast midt i stuen (det eneste sted der er plads) og har ellers brugt spisebordet til at lægge tøjet sammen og sortere det.. Puha.. Blev endelig helt færdig i går.. 5 indkøbsposer med drengetøj - 212 styks.. Aner ikke præcis hvor meget pigetøj der var, men sikkert lige så meget, men det er jo bare kommet i skufferne med det samme.. Så nu er det på plads og når vi kommer tættere på termin, så bliver pusleplads osv. ordnes.. ;)

Så har vi været til min søsters fødselsdag - Mmm lagkage!! Hun blev fejret med lækkert vejr i haven.. og det var dejligt at se det meste af familien.. Hendes gave var en tur i biffen med mig.. Håber hun vælger en god film ;) *host host* Kenni giver snold.. :D
Søndag holdt vi grill aften - underligt at være den eneste der var ædru og gå tidligt hjem og i seng :/ Ved ikke hvor mange gange jeg blev kaldt tyk den aften, men ville have været sjovt med tal på.. Gad vide om folk snart begynder at tænke før de taler..?! Eller om disse få sætninger er hints nok ;)
Det er underligt, at man som person står der og siger hej til folk, men det er som om det kun er maven de hilser på.. Og så går folk virkelig op i navnet - hehe - nej, det er stadig hemmeligt ;)

Igår aftes var jeg til Tupperware party hos Molle.. Fik brugt små 500 kr, det er jo absolut ingenting, da jeg kunne have købt 3 gange så meget..

Købte dette:
Et sæt på 2 Ecopure2 flasker 0,5 l
En sutteflaske på 2,5 dl - man kan regulere hvor hurtigt mælken skal løbe ud - fra 3 mdr.
Tupperbox Høj, til vådservietter eller andre servietter
CoolSmart Sæt, bøtter der kan tåle at komme i fryseren (skal endelig skifte lidt ud i IKEA bøtterne - tak mor)
Mini multikande - udgået vare som vi havde mulighed for at købe - god til mælk, dressing eller børn der skal lære at hælde selv ;)



Hvor langt henne: 21+0
Mærket liv? Ja, næsten hver dag! Nu mangler vi bare, at Kenni også mærker noget.. Igår lå hun i højre side og lavede en lille bule til højre for navlen.. Bandit..
Køn: Pige
Total vægtforøgelse: 5,1 kg. Sikke en yoyo-vægt jeg har! ;)
Maveomkreds: 96 cm.. Var helt oppe på 98 cm igår aftes, var også mega oppustet..
Vender navlen ind eller ud? Tja, det kan vel diskuteres! Den stikker ikke ud fra maven, men den buler lidt ud :)
Ventetøj? Selv noget af det begynder at presse på maven :/ Må snart finde på noget andet..
Strækmærker: Nada..
Symptomer: Har haft en god uge - Weee.. Kun lidt halsbrand og bækkensmerter, hvis jeg står for meget.. Det eneste der driller, er maven der er MEGET udspilet om aftenen.. Kan vokse flere centimeter på en dag..
Opkastninger i alt: 23 - Holder stadig rekorden! ;) - Jeg er stadig sej! :)
Søvn: Fungerer fint.. :) Er bare meget træt om morgenen og med lidt hovedpine :/ Må se om det kan rettes på en eller anden måde..
Savn: At kunne tage strømper og sko på uden at skulle rette mig op og holde pause.. ALT kommer i klemme når jeg bukker mig.. F.eks. sidder jeg lidt foroverbøjet, så brokker hun sig og sparker lidt for at få mig til at rette mig ud igen.. Gad vide om hun bliver lige så bestemt som begge hendes forældre er.. Spændende.. ;)
Sjove madvaner: Er løbet tør for feta - men gider ikke handle alene! What to do ;) Ellers drikkes der stadig spandevis af æblecider herhjemme.. Mangler jeg faktisk også snart - hmm.. :/ Har heller ikke kunne få studenterbrød i mere end en måned.. Hvorfor er de ALTID udsolgt når jeg vil have et - nogen der prøver at fortælle mig, at jeg spiser for usundt.. I får klø gør I.. Pas lige på hormonellabomben her.. Grr.. ;P
Hvad giver mig kvalme: Sult! - Ellers går jeg rimelig meget fri lige i øjeblikket, selv Kenni har kommenteret det..
Glad eller gnaven: I'm so happy, happy, happy.. Elsker at prikke til maven og Lillepigen prikker igen..
Bedste ting fra denne uge: Har passet svigerforældrenes Dalmatiner <3 Ellers har vi nydt ALT det vasken tøj og læggen sammen - NOT! ;) Ej, Sis' fødselsdag.. Og grill aftenen var da også helt i top.. :)
Glæder mig til: Vimplerne må vente lidt.. Glæder mig i stedet meget til at se min fætter, hans kæreste og deres lille Marius imorgen.. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar